Friday, November 03, 2006

angelina jolie ve brad pitt istanbuldalarmis. elif ve benim oldugum
otobuse biniyolar. ben icimden diyorum ki, ay nefret etcem kadindan
ama yakindan bi bakiyorum cok guzel. gidip diyorum cok guzelmissiniz o
da gulumsuyo cok saol diyo. sonra ben diyorum ki hadi sizi gezdiriyim.
anglinanin arabasi var ben on koltuga oturuyorum taksim meydaninda
yavas yavas suruyo sonra bradi goruyoruz onu da arka kolutga aliyoruz.
brad sarhos ya da takilmis gibi. ben de pek yavsamamaya calisiyorum
ablanin yaninda hem de arkadas olmusum artik.
angelinaya diyorum sen vejeteryanmisin o da evet diyo. tuh diyorum
sizi sultanahment koftecisine goturcektim. brad diyo ki o vejeteryan
diilmis. ikisine de uygun bi yer dusunuyorum. sultanahmetin dar
sokaklarinda arabayla dolaniyoruz. muhabbet ediyoruz falan.
sonraaaaaaaaaaaaaaaaaa.
bi bos araziye geliyoruz. angelina diyo bu araziyi niye kullanmiyolar
hayir isleri icin? hemen otopark gorevlisi gibi bi adam gelip "abla
burayi manu chao satin aldi, cocuklara accakmis diyo."
ben de icimden cahil herif o adamin adi manu chao diil ki, o grubun adi diyorum.

sonra uyandim.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home